Stichting Doorns Belang

KvK: 41177055
RSIN-nr: 0035 23 408

Stichting Doorns Belang v/h DCAS

Stichting Doorns Belang (SDB) ondersteunt projecten die bijdragen aan het algemeen belang van de Doornse gemeenschap. Alle ingezetenen van Doorn moeten er in principe gebruik van kunnen maken. Ook kan het om projecten gaan die de cultuurhistorische waarden of andere waarden van Doorn bewaren of versterken.

Ondersteunde projecten

Elk jaar ondersteunt Stichting Doorns Belang enkele projecten in Doorn met een financiële bijdrage. Zo steunde de stichting afgelopen jaren het opknappen van de monumentale Ludenkapel, hebben alle basisscholen digitale schoolborden gekregen, hangen overal in Doorn defibrillatoren en watertappunten en gaf SDB geld voor de organisatie van de Doornse seniorentocht.

De Ludenkapel aan de Berkenweg in Doorn.

Een overzicht van door SDB ondersteunde projecten staat op de pagina Activiteiten. Wilt u ook subsidie aanvragen voor uw activiteit of project, kijk dan op de pagina Subsidie aanvragen voor de te volgen procedure.